VISIE

 

We zien de klant graag in het perspectief van de geslaagde operatie. En als dat binnen alle kaders moet plaatsvinden is dat waarachtig een operatie. Het gaat dan met name om de match tussen context, wens, resultaat en kosten. En dat dan bij iedere klant in zijn unieke sector in zijn unieke fase en unieke omstandigheden op een willekeurig moment. Vooral geen confectiewerk. Maar gevoelig contextgericht tailormade onderzoek, advies en implementatie-werk.  

 

Die contextafhankelijkheid is een van de basiswaarden van de mensen die de projecten uitvoeren.

 

Er wordt dan ook breder gekeken dan alleen naar de facilitaire component. Waar mogelijk en nodig kijken de mensen ook naar andere aanpalende terreinen als ICT, HR, Finance, Marketing en Corporate Communications om zo zorg te dragen voor het afdekken van de complete ondersteunende cirkel van activiteiten.

 

Zo is ieder project uniek en vraagt elk project om zijn eigen aanpak. Zo durven we ook te stellen dat het gaat om mooie projecten, die uitgevoerd worden door unieke verbonden en deskundige mensen die toevallig werken bij newDirections.  Maar ja, toeval bestaat ook niet………

 

UW PERSPECTIEF EN WAARDE